Wikia

  Informatie
Volledige naam: Imogen Moreno
Bijnamen: Imo (Door Eli)

Pigtails (Door Marisol) Immy (Door Fiona) Princess (Door Louis) Im (Door Fiona)

Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 1995
Oog Kleur: Bruin
Haar kleur:

Donker Bruin

Netwerk
Familie Louis Moreno (Vader)

Natalie Granger (Moeder) Volta (Dier, Overleden) Onbekende Stief-Vader Onbekende Stief-Broers/Zussen

Relaties: Fiona Coyne (Ex-Vriendin)

Eli Goldsworthy (Ex-Vriendje) Adam Torres (Fling)

Werk: Student

Degrassi Panther Summer Camp (Begleider)

School: Degrassi Community School
Clubs: Degrassi Drama Department

WhisperHug Degrassi TV

Productie
Eerste Verschijning: What's My Age Again? (1104) (genoemd)

Cry Me A River (1) (1106) (verschijning)

Gespeeld Door: Cristine Prosperi

Imogen Moreno is een senior ( rang 12 ) bij Degrassi Community School . Leuk, energiek, met een magnetische uitstraling en intense staren - Imogen zou het vreselijk voor iedereen te denken dat ze saai is , dus ze doet er alles aan om zich te onderscheiden van de massa.. Ze maakt zich zorgen op een dag iemand zal haar geheim ontdekt: ze is gewoon een normaal kind op zoek naar opwinding in haar leven .Tijdens haar laatste jaar, met de hulp van Fiona, is ze meer sociaal, minder onhandig en excentriek geworden. Ze blijft zich kleden in haar unieke stijl en het bedenken van haar gekke ideeën , maar is drastisch afgezwakt haar blik en maakte een brede kring van vrienden . Imogen werd ook meer edgy en ernstig als gevolg van haar vader , Louis Moreno ontdekken , heeft dementie en wordt bitter herenigd met haar vervreemde moeder , Natalie Granger . Imogen was een lid van de band , WhisperHug. Imogen wordt gedacht pansexual te zijn want ze heeft Eli , Fiona gedateerd en had onlangs een oogje op Adam , een FTM transgenders . Ze is ook goed bevriend met Eli Goldsworthy , Fiona Coyne , Bianca DeSousa , en de inmiddels overleden Adam Torres, met wie ze een affaire met gehad . Andere vrienden van haar zijn onder andere Jake Martin, Becky Baker, Zig Novak, Maya Matlin, Winston Chu, Jack Jones en Mo Mashkour. In haar laatste jaar op Degrassi bleek ze toch niet geslaagd te zijn, waardoor ze nu nog een seizoen in Degrassi speelt. Ze heeft nu een relatie met Jack Jones en is hoofd van Degrassi TV. Ze wordt gespeeld door Cristine Prosperi .